Chef de file du domaine agroalimentaire, fière de ses 15 000 employés et de la qualité irréprochable de ses produits, Olymel s.Canada et dans plus de 65 pays sous les marques Olymel, Lafleur et Flamingo.TITRE DU POSTE: Agent de crédit.TABLISSEMENT: B
01/03/2023 - Olymel Emploi Agent de créditCredit and Collections Analyst .Performs credit investigations and evaluations of credit risk in order to approve new customer accounts and assign credit limits.Responsible for evaluating new and existing customers and uses special financial arrangements, credit counseling.Monitors account...
25/11/2022 - APPCAST Emploi Bilingual Credit and Collection AnalystRépartir le travail du personnel de l’administration et établir l’ordre de priorité d’exécution sur demande de son supérieur. Veiller à l’administration de la paie et des conditions de travail des employés et voir en collaboration avec la Direction d
29/10/2022 - UMQ Emploi Chargé(e) d’administrationCredit and Collections Analyst .Performs credit investigations and evaluations of credit risk in order to approve new customer accounts and assign credit limits.Responsible for evaluating new and existing customers and uses special financial arrangements, credit counseling.Monitors account...
15/10/2022 - APPCAST Emploi Bilingual Credit AnalystBaccalauréat en administration des affaires ou autre formation pertinente, obligatoire;. Baccalauréat en administration des affaires ou autre formation pertinente, obligatoire; 5 à 8 ans d'expérience pertinente dans un poste similaire; Connaissance d
13/10/2022 - Zoho Recruit Emploi Gestionnaire administration et immeublesPartenaire d'affaires - Administration et immobilier (#3071). Vous vous occuperez de la finance personnelle d’un entrepreneur charmant qui possède une entreprise en florissante dans le secteur de la santé ainsi que des parcs immobiliers. Gérer l’ense
06/10/2022 - JobsMedia Emploi Partenaire d'affaires - Administration et immobilier (#3071)Rive-Sud de Montréal & hybride.Particularités de l’employeur:.Vous vous occuperez de la finance personnelle d’un entrepreneur charmant qui possède une entreprise en florissante dans le secteur de la santé ainsi que des parcs immobiliers.Joignez u
30/09/2022 - JobsMedia Emploi Director.rice Accountant and Administration, Family Office (# 3071)Un DEC en administration; Un minimum de cinq (5) ans d’expérience en administration, ressources humaines ou comptabilité générale. Un minimum de cinq (5) ans d’expérience en administration, ressources humaines ou comptabilité générale. ...
29/09/2022 - Zoho Recruit Emploi Technicien administrationBaccalauréat en administration des affaires option finances ou comptabilité, obligatoire. ...
24/08/2022 - Zoho Recruit Emploi Comptable immobilier et administrationRichter Consulting is a member of the Richter Group, a full-service business advisory firm, founded in 1926.We serve our clients with a group of 6 partners and over 20 professionals.Our clients call upon us to provide our expertise in Business Assess
27/07/2022 - Richter Emploi Commis Support AdministrationRichter Consulting is a member of the Richter Group, a full-service business advisory firm, founded in 1926.We serve our clients with a group of 6 partners and over 20 professionals.Our clients call upon us to provide our expertise in Business Assess
25/07/2022 - Richter Emploi Administration SupportAt BDC, we help Canada and its entrepreneurs create a prosperous, inclusive and green economy.Our mission is to help Canadian businesses thrive by providing financing, capital and advisory services.There’s a reason we like to work here, and we think
07/12/2021 - bdc Emploi IT LAB SPECIALIST - EQUIPMENT OFFICER